Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

  1. KONTAKT

Provozovatelem tohoto internetového obchodu je společnost WitLims s.r.o, která zde působí jako prodejce veškerého nabízeného zboží, zajišťuje jeho prodej. Záruční a pozáruční servis zajišťuje obvykle dovozce, zboží je možné k reklamaci doručit přímo na adresu viz. bod č. 5 Reklamace

WitLims s.r.o.
Sokolovská 428/130
186 00 Praha 8 - Karlín
IČO 02398648

Nejsme plátci DPH

Bank. spoj.: Raiffeisen BANK

2398648024/5500

tel: +420 725 343 800
e-mail: info@e-rouska.cz
www.e-rouska.cz

  1. ZPŮSOB PLATBY

Zboží je možné uhradit:

  • dobírkou,  platbou v hotovosti nebo platební kartou, konečnou cenu včetně DPH – předáváte dopravci, kurýrovi firmy Zásilkovna.cz nebo PPL, které pro nás dopravu zajišťují. Při platbě dobírkou je účtován navíc poplatek za dobírku 30,- Kč vč. DPH. Od řidiče obdržíte potvrzení o zaplacení.
  • převodem na účet (zdarma)
  • online platbou přes platební bránu (zdarma)

- Faktura je zasílána na email uvedený zákazníkem v objednávce.

- Objednávky hrazené bankovním převodem je třeba uhradit nejpozději do 3 pracovních dní od vytvoření objednávky, po uplynutí této doby si prodejce vyhrazuje právo na storno objednávky.

-

  1. DOPRAVA

U zboží bude účtováno dopravné ve výši dle platného ceníku v objednávce a zvoleného typu přepravce.

Pro dopravu používáme přepravní službu Zásilkovna.cz nebo PPL.

  1. DODACÍ LHŮTY

Pokud je zboží objednáno přes internet nebo telefonicky do 10:00 v pracovní den a je skladem, je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží hned následující pracovní den. Orientační a obvyklé dodací lhůty jsou uvedeny u detailu každého zboží. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Ke každé objednávce bude vygenerován unikátní sledovací kód, dle kterého můžete sledovat aktuální stav Vaší objednávky a přesný termín dodání.

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky prosím vždy zkontrolujte, zda obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte, případně trvejte na setrvání dopravce až do doby, než výrobek vybalíte a ověříte jeho funkčnost. O případném nepřevzetí zásilky nás prosím v co nejkratší době informujte. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme další postup.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii faktury nebo číslo objednávky.

 

  1. REKLAMACE

Postup reklamace s námi konzultujte telefonicky nebo emailem pro navržení nejvhodnějšího způsobu reklamace. Reklamované zboží je třeba poslat na adresu E-rouška.cz, Jana Růžičky 1165, 148 00 Praha 4. Součástí musí vždy být originál nebo kopie faktury, popis závady a kontakt na zákazníka. Náklady na dopravu zboží do servisu či na naší pobočku hradí vždy zákazník, dopravu opraveného zboží zpět k zákazníkovi hradí naše společnost. Pokud se zákazník rozhodne sám dopravit reklamované zboží do/ze servisu, činí tak na své náklady.

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

14-ti denní záruka vrácení peněz.

Aby pro vás bylo nakupování v eshopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14 - denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Podmínky vrácení peněz:

  • zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu
  • přiložit k zásilce daňový doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii
  • zaslat průvodní dopis, proč se zboží vrací

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude do 14 kalendářních dnů zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet (uveďte v průvodním dopise) nebo složenkou. Po obdržení zboží a jeho zkontrolování vystavíme dobropis (opravný daňový doklad), který zašleme emailem. Jedno vyhotovení je zákazník povinnen podepsat, dopsat na něj číslo účtu, na které budou peníze vráceny, a odeslat zpět emailem na info@e-rouska.cz nebo písemně na naši adresu E-rouška.cz., Jana Růžičky 1165, 148 00 Praha 4.

 Bez obdržení podepsaného dobropisu není možné peníze vrátit!

Pokud bude zboží ve 14-denní lhůtě vráceno s jakkoli poškozeným, porušeným nebo otevřeným obalem, nárok na vrácení zboží nevzniká. Zboží, jež má charakter osobních hygienických pomůcek, není možné uplatnit právo vrácení zboží u již použitých výrobků či výrobků u niž dojde k porušení uzavřeného obalu. Těmito ochrannými pomůckami je myšleno: roušky, respirátory, ústenky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 2. 11. 2020

 WitLims s.r.o. - www.e-rouska.cz